آموزش غواصی در کیش
نوشته شده توسط : Kishreportage

آموزش غواصی در کیش

روش آموزش غواصی PADI بر اساس استاندارهای بین‌المللی و باهدف تربیت مربیان و غواصان فوق حرفه‌ای انجام می‌گیردمربیان مجموعه Ddiver  از یک تیم حرفه‌ای، مجرب و متخصص در زمینه غواصی برخوردار استفعالیت ما در زمینه آموزش غواصی در کیش بوده و دوره‌های مختلف غواصی ورزشی، غواصی تکنیکال و تور غواصی را برگزار می‌کنیم.

آموزش غواصی در عین اینکه یک فعالیت فیزیکی است موجب فرح بخشی و آرامش بخشی فرد می‌شودغوطه‌ورشدن در آب و قرارگیری در معرض فشار زیاد محیطی، اثرات فیزیولوژیکی فوق‌العاده مفیدی برای بدن داردبه‌طورکلی آناتومی و فیزیولوژی بدن انسان با محیط زیر آب سازگار نیستدر نتیجه نیاز به خرید لوازم غواصی جهت بهره‌گیری از افزایش عمق در مدت آموزش غواصی استاما غواصی چیست؟ و چگونه می‌توان مدرک بین‌المللی غواصی دریافت کرد؟آموزش غواصی در کیش

غواصی چیست؟

غواصی مجموعه فرایندهایی است که فرد را جهت شیرجه زدن و غوطه‌ورشدن در آب توانمند می‌کنداین یک تعریف کلی و بسیار ساده و ابتدایی از غواصی استآموزش غواصی در هر سطح از سطح دیگر کاملاً متفاوت استشما این تفاوت را هنگام صعود و ارتقا به سطح بالاتر احساس می‌کنیدپیشرفت به سطح بالاتر غواصی، ارتباط مستقیمی با آموزش غواصی و تدریس مطابق با استانداردهای جهانی دارد.

آموزش غواصی برای اهداف مختلفی همچون نظامی، پژوهشی، صنعتی و ورزش انجام می‌گیرداما امروزه غواصی در اعماق دریا به فعالیتی مهیج و تفریحی تبدیل شده که طرف‌داران زیادی را به خود جلب کرده استما نیز با آموزش غواصی در کیش اقدام به برگزاری دوره‌هایی در سطوح متنوع برای تمامی افراد علاقه‌مند به این رشته نموده‌ایمدر پایان هر دوره در هر سطحی مدرک بین‌المللی غواصی به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

غواصی PADI چیست؟

حرفه‌ای‌ترین دوره آموزش غواصی، روش آموزش غواصی PADI است. این روش نیاز به خرید لوازم غواصی و تجهیزات پیشرفته داردما در مرکز آموزش غواصی Ddiver صفر تا صد نکات مهم و حیاتی برای یادگیری غواصی  PADI را به شما عزیزان آموزش می‌دهیماما چند نکته مهم غواصی PADI:

  • اولین و مهم‌ترین نکته در خرید لوازم جانبی غواصی، تهیه ماسک استماسکی که تهیه می‌کنید حتماً و باید به‌اندازه صورتتان باشد تا آب به داخل آن نفوذ نکند.
  • غواصی PADI، معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین دوره آموزش غواصی در جهان استگواهینامه این دوره دارای اعتبار بالایی در سطح بین‌المللی استروش آموزش غواصی PADI شبکه گسترده تخصصی است که بیش از 137 هزار مربی مجرب در 6600 مرکز غواصی  در 186 کشور جهان فعالیت دارد.
  • اگر شما در یک مرکز آموزشی دیگر تا چند سطح دوره غواصی را گذرانده‌اید و قصد طی‌کردن ادامه دوره‌های آموزش غواصی در کیش را داشته باشید، ما امکان معادل‌سازی را گواهینامه را برای شما فراهم ساخته‌ایمبا معادل‌سازی دیگر نیازی نیست به سطح اول و ابتدایی غواصی برگردید.
  • کادر مربیان متخصص و مجرب در امر غواصی در مجموعه Ddiver، با بهره‌گیری از تجهیزات و لوازم کارآمد و رعایت کلیه نکات ایمنی و زیست‌محیطی، آموزش‌هایی تخصصی و پیشرفته در تمام سطوح از مبتدی تا حرفه‌ای را به شما ارائه می‌دهند.

دوره‌های آموزش غواصی PADI

روش آموزش غواصی PADI، شامل دوره‌های زیر است:

  • دوره Equipment Specialist

در این دوره علاوه بر اینکه با ابزارها و تجهیزات غواصی آشنا می‌شوید، نحوه تعمیر و سرویس آنها را نیز آموزش می‌بینیدشما در این دوره یاد می‌گیرید چگونه تجهیزات غواصی را باز کنید و همچنین با قطعات آنها نیز آشنا می‌شوید.

  • دوره Rescue Diver

در این دوره 1 الی 2 غواصی در استخر و 2 الی 3 غواصی در دریا انجام می‌شوددر این روش کمک‌های اولیه و ثانویه و نجات خود یا غواص دیگر در شرایط بحرانی به شما آموزش داده می‌شوداکسیژن‌رسانی، نحوه پانسمان و نجات غواص بی‌هوش از جمله موارد آموزشی این دوره هستندداشتن حداقل 12 سال، داشتن مدرک Advanced Open Water و نیز مدرک EFR پیش‌نیازهای این دوره هستند.

آموزش غواصی

  • دوره Night

غواصی در شب یکی از هیجان‌انگیزترین تجربه‌ای است که با آموزش غواصی در کیش به دست می‌آوریدپیش‌نیاز این دوره داشتن مدرک Open Water است.

  • دوره Dive Master

این دوره مقدمه ورود شما به دنیای حرفه‌ای غواصی استدر این دوره شما تمام مهارت‌های غواصی را به‌خوبی فرامی‌گیریدعلاوه بر یادگیری کامل تئوری‌های غواصی، نقشه‌کشی زیر آب، سناریوهای امداد و نجات مختلف را نیز تمرین و جهت آموزش به غواصان مبتدی آماده می‌شویددر واقع این دوره آمادگی جهت ورود به دنیای مربیگری غواصی استداشتن حداقل 18 سال، گذراندن دوره‌های قبلی و انجام حداقل 40 غواصی، پیش‌نیازهای شرکت در این دوره هستند.

  • دوره Peack Performance Buoyancy

این دوره از دیگر شیوه‌های روش آموزش غواصی PADI استدر این دوره یاد می‌گیرد چگونه مانند یک غواص حرفه‌ای، شناوری خنثی و بی‌نقصی داشته باشیدگذراندن دوره Open Water پیش‌نیاز این دوره است.

  • دوره Wreck

یکی از تجربه‌های شگفت‌انگیز و غیرقابل‌وصف در آموزش غواصی در کیش، ورود ایمن به کشتی‌های غرق شده استدر این دوره شما یاد می‌گیرید به کشتی و دیگر شناورهای غرق شده، به طور ایمن وارده شده و به طور ایمن نیز خارج شویدداشتن حداقل 15 سال و داشتن مدرک Advanced Open Water پیش‌نیازهای این دوره هستند.

  • دوره Nitrox

دوره‌ای تخصصی که تأثیر فشار بر اجسام مختلف را تجربه می‌کنیددر این دوره 3 غواصی در عمق 40 متر جهت تجربه‌گری نیتروژن انجام می‌گیردپیش‌نیاز این دوره داشتن حداقل 12 سال  و نیز مدرک Open Water است.

  • دوره Deep

در این دوره از روش آموزش غواصی PADI، شما غواصی در آب‌های عمیق را یاد می‌گیریدداشتن حداقل 15 سال و گذراندن دوره Advanced Open Water پیش‌نیازهای شرکت در این دوره هستند.

  • دوره Advanced Open Water

در این دوره از روش آموزش غواصی PADI، آموزش تئوری به همراه یادگیری جهت‌یابی زیر آب به شما آموزش داده می‌شودشما در این دوره یاد می‌گیرید چطور مانند یک غواص حرفه‌ای تصمیم بگیرید و تا عمق 30 متر نیز غواصی خواهید کرددر این دوره پیشرفته، 3 غواصی تخصصی دلخواه شما انجام می‌گیردداشتن مدرک Open Water پیش‌نیاز این دوره است.

دوره EFR

دوره EFR با استفاده از به‌روزترین تجهیزات و لوازم غواصی انجام می‌شوددر این دوره از آموزش غواصی در کیش، کمک‌های اولیه و ثانویه، ماساژ قلبی و تنفس دهان‌به‌دهان، نحوه کار با دستگاه AED و اکسیژن‌رسانی و نجات خود و همراهان را یاد می‌گیرید.

قبل از شرکت در این دوره شما باید مهارت شناکردن را به‌خوبی بلد باشیدفرد با حداقل سن 10 سال می‌تواند در این دوره شرکت کند.

آموزش غواصی در کیش با مدرک بین‌المللی

روش آموزش غواصی PADI، معتبرترین مدرک بین‌المللی غواصی استسازمان PADI بهترین دوره‌های غواصی در سراسر جهان را برگزار می‌کندامروزه این سازمان نماد و برند غواصی در جهان محسوب می‌شودما در مرکز Ddiver نیز با به‌کارگیری مربیان حرفه‌ای، آموزش غواصی در کیش را به‌صورت دوره‌هایی تخصصی و در سطح بین‌المللی برگزار می‌کنیم.

هر سطح از دوره با سطح دیگر متفاوت بوده و در پایان دوره به شرکت‌کنندگان مدرک بین‌المللی غواصی اعطا می‌شوداین گواهینامه در همه جای دنیا اعتبار بالایی داردچنانچه شما قصد ارتقا از یک سطح به سطح دیگر دارید، با معادل‌سازی مدرک به‌راحتی وارد سطح بالاتر می‌شویداین‌گونه در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و دیگر نیازی به گذراندن دوره از ابتدا نیست.

مزایای کسب مدرک بین‌المللی غواصی PADI

کمتر کسی در کشور، مهارت غواصی و شناکردن در اعماق را داردشما با اخذ مدرک بین‌المللی غواصی، به‌راحتی می‌توانید جذب سازمان‌های دریایی، سازمان‌های پژوهشی حوزه آب و دریا، شرکت‌های نفت و گاز و نیز مجموعه‌های تفریحی و ورزشی و غیره شوید.

بازار کار غواصی در ایران در حال گسترش استکار غواص در دریا، دریاچه، سد و رودخانه استشما می‌توانید با گذراندن دوره آموزش غواصی در کیش در مجموعه تخصصی Ddiver به استخدام حوزه‌های مختلف نفت و گاز در کشورهای مختلف درآییدروش آموزش غواصی PADI معتبرترین گواهینامه بین‌المللی غواصی در جهان است که به مهاجرت از طریق تخصص کمک زیادی می‌کند.

 





:: برچسب‌ها: آموزش غواصی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: